خدا / بنده ی من نمازشب بخوان وان یازده رکعت است

 بنده / خدایاخسته ام ! نمی توانم  

   خدا / بنده ی من. دورکعت نمازشفع ویک رکعت نماز وتر بخوان   

    بنده / خدایا! خسته ام برایم مشکل است نیمه شب بیدارشوم      

      خدا / بنده ی من قبل ازخواب این سه رکعت رابخوان  

       بنده / خدایا سه رکعت زیاد است   

         خدا / بنده ی من. فقط یک رکعت نماز وتر بخوان  

          بنده / خدایا! امروزخیلی خسته ام! آیا راه دیگری نداری؟    

            خدا / بنده ی من قبل ازخواب وضو بگیر و رو به آسمان کن وبگو یا الله  

             بنده / خدایا! من در رختخواب هستم اگربلند شوم  خواب ازسرم می پرد  

               خدا / بنده ی من همانجا که دراز کشیده ای تیمم کن وبگو یا الله  

                بنده / خدایا هوا سرد است! نمی توانم دستانم رااززیر پتو دربیاورم  

                  خدا / بنده ی من دردلت بگو یا الله مانمازشب رابرایت حساب می کنیم 

                   بنده / اعتنایی نمی کند ومی خوابد.. 

 خدا / ملائکه ی من! ببینید من انقدرساده گرفته ام اما اوخوابیده است چیزی به اذان صبح نمانده او رابیدارکنید دلم برایش تنگ شده است امشب با من حرف نزده.

ملائکه / خداوندا! دوباره او رابیدار کردیم اما باز خوابید 

     خدا / ملائکه ی من درگوشش بگویید پروردگارت منتظر توست.. 

   ملائکه / پروردگارا! باز هم بیدار نمی شود 

        خدا / اذان صبح را میگویندهنگام طلوع افتاب است ای بنده ی من بیدارشو نمازصبحت قضا می شود خورشیداز مشرق سربرمی اورد.. 

       ملائکه / خداوندا! نمی خواهی بااوقهرکنی؟    

            خدا / او جز من کسی را ندارد...       

      بنده ی من تو به هنگامی که به نماز می ایستی من انچنان گوش فرا می دهم که انگار همین یک بنده را دارم و تو چنان غافلی که گویاصدها خداداری...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








برچسب ها :